julia elsa maria

men dö

Kategori: allt möjligt

Sofi fahrman!!! min favoritblogg och "modelegon", GAH allt hon har är så snyggt!
I
dag hade jag TRE håltimmar, riktigt najs. Vi slutade tidigare så jag, Lotta och Hanna åkte till Bromma Gymnaium och hälsade på lite kompisar och lämnade tillbaka lite kläder som hade glömts, kult. sen åkte jag hem, blev dödstrött så tog en tuppis i soffan, vaknade 10 i 6, tennis klockan 6 så fick GANSKA bråttom. Tennisen var skoj, för Klara var ju där hon berättade om Barcelona som hon kom hem från inatt! Sen berättade hos MASSA om Gustav som var där också, kulkul. ville också åka dit, men nejnej.. Sen åkte jag hem, åt mat, kollade teve.. nu ska jag duscha sen plugga, sen hejhej sängen!
xoxo

Kommentarer

  • Gustav säger:

    Hoppas inte Klara sa något farligt om mig :)

    2011-03-30 | 20:04:18
  • Gustav säger:

    Fail att du skrev att hos berättade och inte hon berättade!!! MONGO

    2011-03-31 | 18:00:33

Kommentera inlägget här: