julia elsa maria

vem ska rädda världen inatt?

Kategori: allt möjligt

ALLA har väl andå hört, och fastnat för Swedish House Mafias nya låt? Jag har, och har snart spelat sönder den. Och då dyker denna fantastiska cover upp. Jag hade seriöst en ide av att göra en egen cover på piano men den här mannen han före mig, shoot. Iallafall, lyssna.
random vill ha saker:
- hemliga skor, jag ska vara först!
- en söt regnjacka att hänga runt i i sommar.
- Nicole vid min sida hela sommarn.
- marabouchoklad.
- högre IQ
- ett coolare efternamn.

Kommentarer

  • nån som inte heter mårtensson säger:

    mårtensson är ju de finaste

    2011-05-29 | 21:27:56
  • Moa säger:

    Haha din baitareeee snor min video!! SKoja det är lugnt, för den är ju för himla bra. pussgull

    2011-05-29 | 22:32:32
    Bloggadress: http://moalidstrm.blogspot.com

Kommentera inlägget här: