julia elsa maria

Tisdag

Kategori: allt möjligt

Det här är vad min tisdag bjöd på.

Vi skulle prata om "isla favorita"(favorit ö) på spanskan, då sa läraren öarna Mallorca, Gran canaria osv som exempel, sen sa hon Ekerö, då börja alla garva.

Vi körde volleyboll på gympan och jag ska göra en bagger som misslyckas totalt. Jag blir sur över hur dåligt det gick och slår ner bollen i marken. Den studsar rakt upp i mitt ansikte igen. Hårt. det gjorde oerhört ont och jag börja skrattgråta.

Jag satt och chillade i tennishallen då en kille jag är bekant med kommer och vi pratar lite, han sätter sig mitt emot mig. Sen när det är dags att bolla in ställer vi oss upp och ska gå mot banorna då säger han: OJ, jag har aldrig tänkt på hur kort du är. Jag: nej min tenniselever brukar säga att dom tycker vi är lika långa(*korta) Han: hahha, nej men asså du är verkligen riktigt kort!

Du, och ditt leénde.

Kommentarer

  • klara PPPPPPP säger:

    tack gumman, älskar att le mot dig <333333333

    2011-11-30 | 20:28:42

Kommentera inlägget här: