julia elsa maria

igårkväll

Kategori: allt möjligt

igår efter skolan drog jag och dessa två tjejer, Louise och nicole till stan! vi hade det så jäkla mysigt! i början åkte vi till östermalmstorg och hälsade på hos Nicoles agentur, det va fett coolt! hah, efter det gick vi lite i sturegallerian och provsmakade bröd från Gateau, hah. sen gick vi mot plattan och jag coh louise fick syn på en cyklist med en mössa som var PRETTY AMAZING! så vi drog in på NK och letade efter den och hittade en nyckelring för 990 kr.. billigt! sen hittade vi inte mössan då frågade jag om de hade den.. men de var SLUT! fuck.. men de sa att den kanske fanns i en annan affär lite längre bort. Så då gick vi ut och passerade Mathilde där jag provade ett par läckra Hunter stövlar och blev kär! hah, sen gick vi vidare och hittade affärerna med mössorna men den var STÄNGD! fast vi blev ändå glada för den kopstade 100 kr mindre än vad vi trodde.
Sen: åkte vi till restaurangen! med g.r.y.m mat! vi åt oss proppmätta! hah, där satt vi i lite mer än 4 timmar, sen var det dags att ge sig hem. och påväg till t-banan stannade en polisbil en bit ifrån oss. Jag och Nicole ville sprina dit men lousie fick panik och ville därifrån! hah, men det visade sig att de bara skulle ha en kaffe på 7-eleven! haha! sen åkte vi hem!
puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: