julia elsa maria

hanna dao(wn syndrom) sandström

Kategori: allt möjligt

Den 19 juni träffades vi för allra första gången, en timme senare pratade vi med varann för allra första gången, jag kommer ihåg om vad. Jag tyckte du verka dryg. Men du va inte det. fast du e det nu mot *****, fast h*n förtjänar det!
Du får min måndag, tisdag, onsdag, torsdag även fredag o lördag ibland att bli hysteriskt bra. Även söndag. då lider vi tillsammans. FUCKING skola. Men tänk att vi hamnade i samma skola, i samma klass?! det är så jävla gött. o tagga till musiken imorrn. be mine asså. hoppas jag du ska bli. för jag e lebb. SKOJJA. nej du Hanna, min fina nyfunna vän. vi kommer aldrig att bråka det vet jag. såna fall kommer det vara om Magen eller nåt sånt. fast bara på låtsas. och jag kommer alltid säga förlåt. bara så du vet.
hittade en fin dikt tillägnad dig:
En blomma är en blomma
En vän är en vän
Vad du än tycker
Vad du än tänker
Ska du vara rädd om den
Samma blomma
Samma vän
Kommer aldrig igen

PUSS PÅ DIG MIN FINA POTATIS!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: