julia elsa maria

Vincent

Kategori: allt möjligt

Jag har gjort detta en gång för. Tillägnat ett inlägg till en fin vän. Nu är det Vincents tur.
Viktig
Iaktagande
Nörd
CP-snäll
Egenartad
Nära
Talangfull
Det var en torsdagsmorgon, vi hade engelskalektion och jag var sen. När jag väl kom hetsade jag mig in i klassrummet, i mitten rätt långt bak satt den nya killen, Vincent.
I början av din tid i Blackberg drev du runt lite bland alla i klassen, det gör du nu också men på ett annat sätt eftersom det är mig du tycker mest om.
Tiden gick och byggde vi upp vår vänskap vilket är ett av det bästa jag gjort på senaste tiden.
Du är för mig en trogen och lojal vän vilket du bevisar med jämna mellanrum. Vi kan ha väldigt roligt i olika sammanhang, ja bland annat skalbaggen är en ganska rolig grej.
Ett av mina roligaste minnen under min gymnasietid inkluderar dig. Det var ju så att jag skulle kasta en dumle på dig samtidigt som jag gick ner för skolas spiraltrappa, och vad gör inte jag om snubblar och glider på knä ner den sista biten av trappa. Oj vad jag garva. Allt var ditt fel. Sitter och skrattar just nu.
I klassen är vi väldigt många tjejer, paradis tänker du. Ja, fett tur för dig dårå att du skulle hamna i en klass med massa sköna tjejer. Vi har ju bl.a. JB. Mina guldklimpar, måste bara nämna dom. De är mina favorittjejer och du är min favorit.
Även om jag råkar ge dig näsblod så vet du att jag tycker om dig väldigt mycket ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: