julia elsa maria

En bättre frukost

Kategori: allt möjligt


Gick upp nångång vid halv tio efter en dröm som var så sorglig. Jag har aldrig gråtit så mycket i en dröm tror jag. Jag drömde at alla från internationella spanienlägret hade åkt buss till Sverige och jag fick träffa dem igen, MEN två av dem jag lärde känna bäst var inte med och då kom ännu fler tårar. Sen skulle jag på fetaste festen och hade med mig min dator som jag tappade och där kom paniktårar tror jag. Iallafall, jag gick upp och bestämde mig för att göra American Pancakes med tanke på alla Amerikaner och börjar blanda smeten sen upptäcker jag att vi har ju inget mjöl så jag behövde cykla till affären och köpa det, där jobbade en skitsnygg kille och jad hade pyjamasbyxorna på mig, score! Sen gjorde jag smetfan som förövrigt är i klass med kladdkakesmet, gud vad go den är! .. och sen stekte jag mina pankisar. Jag börae 13.50, vad ska jag göra nu?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: