julia elsa maria

piercing

Kategori: allt möjligt

När jag och Lotta var i Turkiet tog jag ett till hål i örat. Salongen vi tog den på låg i en gränd och var inte speciellt seriös, för när vi gick därifårn kom vi på att det enda han sagt var att det kostade 80 spänn och att jag inte fick bada i pool. okej? hur länge ska jag ha den då? tvättning? inget sånt. Men nu har det gått cirka en månad och jag kan äntligen sova på den sidan igen(lycka) och jag har klarat mig från infektioner och allt annat läskigt som kan hända. så ni som är rädda att ta hål utomlands eller ens ta hål, fkb.

Kommentarer

  • vman säger:

    Tack för tipset, äntligen vågar jag ta hål i örat <3 =)

    2011-05-18 | 00:00:14
  • Anonym säger:

    Näääääääz

    2011-05-18 | 00:03:05
  • Anonym säger:

    Åh vill också ha hål där, men är rädd för att det kommer göra förfärligt ont!

    2011-05-18 | 22:10:06

Kommentera inlägget här: