julia elsa maria

varning, långt inlägg

Kategori: allt möjligt

oj vad den här helgen har gått snabbt! har hunnit, eller snarare gjort så sjukt mycket.
I fredags efter skolan fick jag följa med Victor till hans kompis som hade ett Pioneer mixerbord på kontoret, så jag stog och mixade där ett par timmar efter skolan. Mitt i mixandet kom Sebjak ut ocg vi fick lyssna lite på det han proddade, de va najs. Efter mixande skiljdes vi åt och jag åkte till Junibacken och hade picknick med massa finisar från skolan, sjukt mysigt, efter det drog dom till gröna Lund och skulle lyssna in Säkert, men jag joinade inte utan tog en promenad till hötorget med save the world dunkande i mina skithörlurar för att möta upp Nicko, Gustav och Vincent som skulle äta middag. Vi irrade runt i hela stan och hamnade tillslut på Tacobar tillsammans med Paow, Hugo, Daniel osv. dom verka ju.. sköna. Sen satt vi där ett tag tills Lotta kom, sen gick vi fem och mötte upp Victor igen och sen åkte alla vi till Lotta och chilla. Sen hade jag en hemsk natt framför mig, för jag glömde min väska på busshållsplatsen och det kom jag på när jag kommit till tuben, så jag hetsringde Lotta 17 gånger, och Lotta gick det inte bättre för för hon fick springa med en glasbit i foten till hållplatsen och hämta min väska, som tur var låg kvar! sen åkte jag hem till Nicole och sov där!
I Lördags vaknade vi klockan halv 11 någon gång för nicole skulle till landet med familjen så jag och Victor, som också sov hos nicole stannade kvar och chillade tills klockan tre då vi en en gång skiljdes åt för jag skulle in til stan och träffa Sol, en konfakompis, det var sjukt mysigt, hon går på internat i Sigtuna men har en Lägenhet i stan som vi chillade i! Och sen träffa Lottis för att hämta min väska! weyh! Efter stan begav jag mig hem(hehe, Nicoles place )runt 8 och kom hem till en asgod räkmiddag! sen fixade vi oss och drog iväg till en fest på Ön. Sen var deg dags för hemgång så vi ringde taxi och åkte hem och sov.
Idag har jag varit på musikalen Hair, NAKENCHOCK! haha de va kul, men jag somna i slutet och väcktes av atombomben (för er som har sett den vet att det inte var ett mysigt uppvaknande) åkte hem till Ebba och åt middag, sen hem och ska plugga some mathematics, nationella på tisdag, wiiiiiiie.
de va allt för mig,  peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: