julia elsa maria

COOL STOOL

Kategori: allt möjligt


som jag vill ha i mitt annars vita rum. skulle sätta en färgkick på vardan lixom...
idag har jag varit i skolan, men inte hela dan för jag gick hem efter lunch för jag va astrött och sov lite. det va asnajs. sen kolla jag teve o räkna lite matte som va förvånandsvärt lätt ja ba: jarrå MATTE B here i come!
och imorrn äre fredag!!! woho! efter skolan som slutar 20 över tolv ska jag in till stan o möta min baba och vi ska åka till VRG och träffa en som jobbar där och kolla om det möjligen finns plats för en till jao! efter det ska jag shoppa och sen jobba, i tre timmar nånstan vid östermlam. Jag ska dela ut reklam *stolt* vinka om ni ser mig och kom fram o säg TJAAAA!
SEN efter det är det BIOOOO som gäller! TAGG!

Kommentarer

  • kajish säger:

    låteer feeeet

    2010-08-26 | 22:55:34

Kommentera inlägget här: