julia elsa maria

Questions to you

Kategori: allt möjligt

Har du tråkigt? Ge mig lite svar.
1. Hur många gånger har du stängt av din iPhone sen du fick den?
2. Hur lärde du dig höger och vänster?
3. Är det viktigast med märkeskläder som sitter ok eller skitmärken som sitter bra?
4. Tycker du det gör ont att spela volleyboll?
5. Är silver eller gulssmycken finast?
6. Favoritjävlaawesomeband och deras bästa låt?
7. Har du nån skön dude som gör roliga YouTube-klipp?
8. Vilken är den högsta procenten choklad som du tycker är god?
Love you. (Om du inte älskar mig kan du bara säga "Love youTube" jättesnabbt.)

Kommentarer

  • vict0r säger:

    1. 0

    2. minns inte

    3. skit som sitter bra

    4. nej

    5. silver

    6. vene. Kanye WEst är tung

    7. nej hatar roliga youtube kliupp

    8. 99%

    tack och hej

    2012-05-23 | 22:33:19
  • Anonym säger:

    Tack för dem fina svaren Victzore!

    2012-05-23 | 23:00:53
  • Anonym säger:

    1. 0

    2. för L ser ut som left på vänster hand om du fattar?

    3. skit som sitter bra, men också märker som sitter bra?

    4. inte servarna iaf

    5. beror på vilket smycke

    6. no idea... urban cone är bra dock

    7. itskingsleybitch och jennamarbles är bäst

    8. de som det inte står procent på, alltså typ marabou?

    2012-05-24 | 17:39:33
  • Julia säger:

    ↑↑↑↑↑ Fett smart med LEFT grejen! ska jag lära mina barn!

    standard med telefonen också btw, om du har en iofs. Btw vem e du? :P



    2012-05-25 | 00:07:11
  • Anonym säger:

    hahahah ja jag har en mobil, bor inte under en sten you know? ^^

    2012-05-25 | 14:51:15

Kommentera inlägget här: